E postępowanie podatkowe

Seniorzy mają różne potrzeby, różne portfele, różne style konsumpcji i różne marzenia Wczoraj na jednego emeryta pracowały przeszło czwórka osoby. Dziś – trzy. Za lat, na jednego emeryta przypadną uprzednio tylko dwie osoby pracujące. Na temat seniorów, czyli osób powyżej roku życia, krąży mnóstwo mitów. Schorowani, ledwo wiążą skrajność z końcem, telewizor, działka, bazarek… Nic w wyższym stopniu błędnego: - seniorzy to niesłychanie stabilna zgrupowanie konsumentów pod względem finansowym, - otrzymują regularnie emeryturę, średnio zł miesięcznie, lub rentę, - mają oszczędności, a nierzadko zasoby majątkowe, jakie będą rosnąć z pokolenia na pokolenie, - co drugi senior podróżuje po kraju, - co trzecia część korzysta z komputera i internetu, chodzi do kina. Silver Marketing w Polsce: szanse, wyzwania, możliwości - Czy nadeszła wprzódy pora na seniora? - Twarze starości, czyli kontrahent w kilku odsłonach. - Potrzeby i oczekiwania obecnego klienta-seniora. - Na co warto zwrócić uwagę przygotowując ofertę dla klienta-seniora? - Jak dotrzeć do klienta wykorzystując odpowiedni selekcja mediów? Zachowania zakupowe pokolenia seniorów: jaki jest ich styl robienia zakupów i sposoby wykorzystywania z galerii handlowych. - Kiedy i gdzie robią zakupy przedstawiciele pokolenia Silver? - Wydatki na zakupy (segmenty FMCG i non FMCG). - Model zakupowy Silver Generations w zestawieniu z do innych pokoleń. - Drivery zakupowe, źródła informacji o produktach i najefektywniejsze metody promocji. - Zakupy on-line – ROPO, czy odwrócone ROPO? - Silver Generations i stanowisko do zakupów – segmentacja. Silver Generation na zakupach. - Ogólna sylwetka konsumentów . - Senior w sklepie, czyli w jaki sposób konsumenci podejmuje decyzje zakupowe. - Senior w Sieci, czyli stosunek konsumentów do zakupów w Internecie. - Sposoby płatności według konsumentów . - Stosunek konsumentów do zakazu handlu w niedzielę Starych drzew się nie przesadza? Potrzeby mieszkaniowe seniorów i modelowe rozwiązania z Polski i z zagranicy. - Preferencje aktualnych i przyszłych seniorów co się tyczy miejsca zamieszkania a czynniki społeczno-ekonomiczne. Czyli to znaczy i ile senior jest zdecydowany zapłacić za funkcjonalność i bezpieczeństwo? - Polskie i zagraniczne rozwiązania w obszarze mieszkalnictwa senioralnego. - Jeśli nie dom opieki to co? Innowacje społeczne i zasiłek starzenia się w miejscu zamieszkania (ageing in place). Dobre praktyki i sprawdzone rozwiązania z Polski i Europy. - Projektowanie usług dla osób starszych.